Přihlášené posádky
-
RODOP
-
FINEP
-
Cresco
-
SKiMU
-
FINEP & FRIENDS
-
PENTA
Sestavení týmu
Účastnický poplatek pokrývá náklady 6-ti členného týmu. Posádku můžete sestavit následovně:
- Nemáte-li ve svém středu kapitána s platným kapitánským průkazem, doplníme posádku na základě Vašeho požadavku o zkušeného kapitána – třeba přiobjednat (nejvyužívanější varianta).
- Máte-li ve svém středu kapitána s platným kapitánským průkazem a jiné osoby s jachtařskými dovednostmi, můžete sestavit svůj tým pouze z vlastních řad.
- Máte-li ve svém středu kapitána s platným kapitánským průkazem, ale nejste schopni sestavit kompletní posádku, nebo chcete jen Vaši posádku posílit, máte možnost přiobjednat doplnění posádky o jednoho zkušeného jachtaře.
Na palubě lodě Beneteau First 36 se může pohybovat až 8 členů posádky. Máte-li zájem doplnit svůj závodící tým o další vícečleny z vlastních řad, maximálně však 2, rádi Vám to umožníme, a to za poplatek 3 000 Kč/os.
Posláním akce je společensko – sportovní setkání vytvářející prostředí pro odpočinek, zábavu a budování přátelství. Flotila identických lodí zajišťuje stejné možnosti úspěchu pro všechny účastníky. Pro uchování této základní myšlenky doporučujeme pro obsazení vašeho týmu využít služeb pouze jednoho profesionálního jachtaře.
Vybraní kapitáni a závodní jachtaři budou před samotným závodem přiřazeni k jednotlivým společnostem losem.
Přihlášení
Prvním krokem k úspěšnému přihlášení je zaslání potvrzené přihlášky.
Na základě této přihlášky Vám bude obratem zaslána smlouva o účasti týmu v regatě.
Jedna společnost může přihlásit i více svých týmů. Přihlášené společnosti budou evidovány v pořadí, v jakém uhradí zálohovou platbu až do vyčerpání celkového počtu 10 lodí.
Účastnický poplatek
Cena: 210 000 Kč
Ceny jsou bez DPH. Účastnický poplatek se platí ve 2 splátkách formou 2 záloh a faktura je vystavena jako daňově uznatelný náklad (propagace společnosti na regatě).
- Účastnický poplatek zahrnuje:
- kompletní náklady 6-členné posádky (7. - 8. člen posádky za příplatek ve výši 3 000 Kč/osoba)
- pronájem plachetnice na celý týden od 6. 9. 2025 od 19.00h do 13. 9. 2025 do 9.00h
- poplatky v přístavech za loď během závodu
- úhradu pohonných hmot během závodu
- úrazové pojištění účastníků akce
- zahajovací party
- organizační a startovní poplatek
- administrativní poplatek Chorvatskému svazu jachtingu za účastníky akce
- zajištění technického personálu, člunů, bójí apod.
- zajištění profesionálních rozhodčích
- ceny pro první 3 posádky
- Dále lze přiobjednat:
- kapitán dodaný pořadatelem 30 000 Kč + DPH (plat, diety, doprava kapitána a složení kauce 2 200 EUR za posádku a její pojištění)
- polep trupu plachetnice logem společnosti
- filmový záznam akce
- Účastnický poplatek nezahrnuje:
- poplatek za vícečleny posádky (7. - 8. člen posádky) ve výši 3 000 Kč/osoba
- dopravu do Chorvatska a zpět
- ubytování na břehu
Platební podmínky
- Účastnický poplatek
- 1. záloha je splatná do 14 dnů na základě vystavené faktury
- 2. záloha je splatná do 30. 6. 2025 na základě vystavené faktury
- Vyúčtování všech služeb na základě závěrečné faktury vystavené po návratu z akce
- Doprava z/na letiště
- platba na základě závěrečné faktury vystavené po návratu z akce
- Vícečlenové 3 000 Kč/os.
- náklady na každého vícečlena zahrneme do 2. zálohové faktury společně s doplatkem startovného, tj. splatnost do 30. 6. 2025.
- Reklama na lodi
- náklady na výrobu a umístění reklamy na loď, kterou si účastník objedná, budou zahrnuty do závěrečné faktury společně s vyúčtováním všech služeb.
- Finální faktura
- po ukončení akce obdržíte finální vyúčtování objednaných a skutečně čerpaných nákladů a služeb.